torsdag 21. august 2008

Tenkte jeg skulle fortelle litt om alle planene og drømmene jeg har for nettbutikken.....Som mange av dere vet flyttet vi i oktober ut på landet, her har vi stor plass både ute og inne!
Dette gjorde at vi endelig kunne starte opp butikk innefor interiør;) Her har vi både lagerplass og showroom....men har lenge tenkt å utvide , og vil gjerne lage til noe spesielt, noe eget!
På eiendommen har vi en hytte , den har så langt fungert som overnattingsplass for barna og deres venner, og mitt malerverksted;)
Men nå vokser ideen om å omgjøre hytten til en kombinert kafe og interiørbutikk! Vi har en lang vei å gå før vi er i mål, men utgangspunktet er godt og absolutt til stede. Siden vi bor noe usentralt, tenker jeg å holde åpent på helgebasis først og fremst....
Hagen skal også ordnes , og som dere vet TTT, men når vi har et mål som driver oss , går det ofte enklere;)
Så hva synes dere om ideen ???
Bildene er lånt av Billbacks visningshage.....

11 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Synes det er en kjempeide !!!
Er sikker på at du får kunder selv om det ligger litt utenfor.
Jeg handler mye i en butikk som ligger på landet. De har innredet en gammel låve, er bare såå lekkert. De har dyr som barna kan kikke på og kose med pluss hesteridning.... Er en opplevelse å gå dit :)
Så gå videre med ideen din !!
Har lagt til linken til butikken din inne hos meg . Du har såå mye fint !!

Ha en fin dag :)

liven sa...

Høres ut som en god ide!!
Men man må vel reklamere en del for å bli kjent!!
Jeg reklamerer gjerne for deg:O)
For meg høres dette som det har gjort og ideene som dere har ut som svaret på "det gode liv:O)"
Stå på:O)

Ha en fin dag:O)

Mitt hvite hus sa...

En knall ide!!!Med litt reklame så vil kundene komme, det er jeg ganske sikker på. Det vil jo bli så koselig, spesielt om vår sommer halvåret:O=)
Gå på og la drømmene bli realisert=)

Lykke til Klem =)

Karna sa...

Lykke til, kjekt med planer iallefall!

Flott hage du viser!

Jorunn sa...

Spennende planer du har!
Jeg gjør egentlig ikke noe annet med eføyen enn å gi den vann jeg ;0)

Ann Helen sa...

Så smart, høres ut som en veldig spennende idè! Og sikkert utrolig gøy å sette ut i live!

Tulip sa...

Så spennende å planlegge butikken videre!
Moro, ønsker deg lykke til som gründer!!:)

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei på deg! Høres utrolig spennende ut! Dett skal vi følge med på. Lykke til kjære du!
Klem

Drømmen om en eplehage sa...

For en spennende idè!
Jeg hadde garantert tatt turen innom om vi bodde i nærheten. Da kunne jeg shoppe og eplekarten spise kake :o)

Takk for superkoselig hilsen. Blir så glad av slikt!
kos og klem

MODERN COUNTRY sa...

Å herlighet, det høres helt fantastisk ut!! Du har drømmer som meg du, et liv på landet med plass til et eget atelie eller mulighet for en liten butikk. Vi skulle vært naboer ikke sant?

Ønsker deg så mye lykke til med alle planer!!
Skal bli moro å følge med :)

Klem Aina

Anonym sa...

Hadde vært kjempe artig om det hadde komt cafe nede i Fjæreide! :) Utrolig kjekk blogg du har! :)

Silje.