lørdag 31. januar 2009

Litt fra spiseplassen vår...

Etter 2 måneder uten sol inn vinduene , er "vårsolen" nå på plass i vårt kjøkken, utrolig deilig!
I dag har jeg hatt meg en rydde og vaskerunde på kjøkkenet,, ville gjerne vist dere hele kjøkkenet , men vi er enda ikke ferdig, believe it or not;) Må nok ha litt hjelp og nevøene våre er invitert på jobbedugnad om noen uker, så da regner jeg med det blir fart på sakene.
Kjøpte meg en nydelig hortensia før helgen , måtte den vare lenge!
I nettbutikken skjer det en del fortiden og det er jo moro, har bestilt inn en del til våren, men noe gjenstår, kosearbeid!
Vi har også valgt å bli en del av http://plenti.no som blir et kjøpesenter på nett, drevet av trygg netthandel, veldig spennende. Det åpner nå i uken, så nå skal alt av bilder og tekst på plass, blir nok endel tid foran dataen i helgen...
Nyt helgen, det skal jeg;)

5 kommentarer:

Jannicke sa...

...kjekt du likte moseløkene mine. Selvsagt må du gjerne herme!! Er det ikke slik da, at vi inspirerer og gir hverandre ideer??
Så koselig spisestue du har! Ser du er glad i blomster du også.
Lørdagsklem fra J.

Hilsen fra landet sa...

Herlige bilder! Dersom hortensia er en plante som holder seg, så er den jo virkelig verdt pengene, - fantastisk inntil mange ting - både zink og treverk

Liv Elin sa...

Å for en flott spisestue dere har -
Dedilig med så mange vindu som slipper inn det herlige lyset ! :)

Vet hvordan det er med at tiden ikke alltid strekker til , til alt man skulle rekke over.....du er ikke alene der !;)

Her har det også vært rydding og vasking på planen(+ soveromsprosjekt) - men som deg ble vi ikke ferdige - og må ta noen tak neste uke også ! :)

Spennende planer fremover da !
Lykke til med det !

Mitt hvite hus sa...

Ja er det ikk deilig med solen som titter frem om dagene.
Så koselig spiseplass dere har=)

Nyt søndagen Klem Kerstin

Anonym sa...

Ja, det er så deilig når den er tilbake, sola :) :)
Så koselig i spisekroken. Nydelig lyskrone.
Fortsatt fin kveld.
Hilsen fra Agathe