mandag 18. januar 2010

Litt bilder fra stuen

Har ikke blitt så mange bilder fra inne i huset, mest fra butikken.Har fått ryddet i hyller og skap i stuen denne helgen så nå står "bare" resten av huset for tur.Håper å klare å "declutter" hele huset , rom for rom!

Er så glad i skapene som jeg fant gratis på Finn.no i høst, var litt av en malingsjobb, men kunne ikke vært mer fornøyd. I helgen kom mannen overraskende nok med ommøbleringstips, og da var ikke fruen vanskelig å be;) Nå står skapene plassert godt synlig i stedet for gjemt bak spisestuen.

En gammel bokhylle på jul, her var det blader og papirer i en salig blanding, har nå minsket interiørbladene til et minimum, og de beste artiklene er klippet ut og lagt i perm.
Drømhem & tradgård er en favoritt her i huset, med bolipluss som en god toer.

Beathe

3 kommentarer:

MonjaHelene sa...

Hei,Beathe

Så kjekt å få se litt mer interiør hos deg.
Du er så flink å male møbler,der har jeg endel å lære ser jeg.
Så artig at der en hjul på hyllen din på kjøkkenet.Sikkert praktisk også når den skal støvsuges under.Kjempefin.
Uff,jeg skulle ha decluttered litt jeg også.Ellers så bør jeg snart bygge på et rom slik at jeg får plass til "rotet";):)


Den var stor og god den veggsekjonen din.Tenker det er godt med plass til service og slikt.:)

vi snakkes.

Klem fra meg

Unknown sa...

Lekre skap! Ser ut som du har et nydelig hjem. Klem!

Mitt hvite hus sa...

Så lekre skap da... nydelig du har malt de...

Ønsker deg en fin uke videre...

Klem Kerstin