torsdag 13. mai 2010

Ferien i boks:)

Har ikke kunnet bestille ferie før fordi mannen ventet på dato for knesoperasjon, nå er datoen fastsatt til begynnelsen av juni, så da var det bare å bestille.
Ferien blir i slutten av juni, må ta tidlig ferie slik at det passer inn med hundepasser. Er så heldig å ha en kollega/venninne som passer alle tre hundene, noe vi er utrolig takknemlig for!

Er som mange andre veldig glad i Danmark , her skal vi kose oss i 2 uker, gleder oss veldig ,så nå er det full nedtelling:))))
(PS hyttenummer er 1119 , hvis du vil inn og titte Pappa:)
I morgen skal det ryddes i butikken, mange nye varer som skal på plass før vi har åpent på lørdag, håper å komme med litt nye butikkbilder i morgen.
Klem fra Beathe

5 kommentarer:

Helene sa...

Deilig med ferie i boks! Danmark er jo ett herlig land da. Gleder meg til vi skal begynne reise dit. (venter litt på at ungene skal bli større bare.) Ikke verst å ha hundepasser til tre hunder da!

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Å so deileg med ein to vekers ferie i Danmark!☺ Vi tar det roleg i sommar, sia Elias er bere eit par mnd då-men ein tur til Bodø der min kjære kjem frå blir det.
Kanskje vi skal reise til Danmark til neste år☺ Du må gi referat frå ferien☺

Er superfornøgd med sinkhusa og det andre eg bestilte frå butikken din☺

Klem M♥

MonjaHelene sa...

Det så kjempeflott ut!Så godt det må være å ha alt klart til ferien.Og for en snill venninne;)
3 hunder er jo ikke lite da,men regner med dine er godt oppdratt:);)Men Gustav i spissen,kan jeg se for meg at de går på rekke og rad ut av huset med koffertene;)
Ha en deilig helg !:)
Klem fra monja

My little footprints sa...

Hei Beathe!
Høres ut som en deilig ferie, den hytta så fin ut! Har ikke vært på hytteferie i Danmark før, men jeg tror det er vel verdt å prøve det en gang! Jeg hører så mye dkryt av flotte hytte turer dit, så må nok ta meg en tur jeg også!!

Ønsker deg og dine en flott 17 mai feiring!

Klem fra Beth

Mitt hvite hus sa...

Høres herig ut... Vi skal to uker til Sverige...''' Klem Kerstin