søndag 13. juni 2010

Snart ferie:)

Snart halveis i juni, hjelpes som tiden flyr!
Her i huset er det spente barn som krysser av på kalenderen for hver dag og har full nedtelling, i dag er det 13 dager til vi reiser;)


Neste lørdag( 19.juni) skal vi ha gode tilbud og lett servering i butikken på Fjæreide så da håper jeg det er mange som vil ta turen, mer info kommer når det nærmer seg.
Butikken på Sotra holdes ferielukket fom 26.juni tom 11.juli.

Har fått mange nyheter på lager siste uken, bla fra Krasilnikoff, lekre potter og pottestativ, som er en favoritt hos meg.

Vi venter også varer fra to helt nye leverandører her hos frk-doris, Borg ramme
som har mange lekre interiørvarer ventes inn den kommende uken. Flere av Woods and willow
`s spennende varer er også på vei, vi gleder oss.
Nyt søndagen, klem fra Beathe

4 kommentarer:

liven sa...

Noe flotte saker til blomster...åh du har så mye koselig!!
Tenkte jeg skulle bestille noen slike hengeknotter hos deg men har ikke fått rotet meg til det !!
Vi reiser på ferie om noen dager og blir borte i to uker.....
får kjøpe de senere i sommer om du ikke er utsolgt da!!

Ha en fin søndag Beathe....så får vi håpe solen snart kikker frem!

Mitt hvite hus sa...

Så masse fint du har Beathe...

deilig med ferie snart...om tre uker er det ferie her og...gleder oss masse...

Skal kikke inn på butikken din nå...

klem kerstin

Kreoline sa...

Som tiden går, snart er sommeren over så fort går det. Her er det lenge til ferie, hele 5 uker før vi setter nesen nordover, i mellomtiden er det jobb hver dag. Tenker ungene dine teller ned nå, det er vel 1 uke igjen til skoleslutt. Ha en fin søndag du også, klem.

Forever Love sa...

Heisann,

Fiine ting du viser!

Kan tenke meg barn og voksne gleder seg til ferie:)
Håper den blir super!

God klem