mandag 23. august 2010

Bilder fra butikken

Nå har butikken på Fjæreide snart hatt åpent i ett år, vi åpnet i slutten av oktober i fjor.
Er så koselig å ha dette tillegget til nettbutikken, og vet det er mange kunder som setter pris på å kunne se og ta på varene før evt kjøp.

Vi har åpent hver torsdag 17-20 og hver lørdag 11-15 , ellers etter avtale.
De fleste høst/vintervarne er bestilt inn, utrolig mye lekkert hos mange av våre leverandører, så her er det bare å glede seg.Skal få lagt ut varene som ventes inn i løpet av de nærmeste dager.

Velkommen inn i nettbutikken eller i butikken på Fjæreide.
Beathe

12 kommentarer:

MonjaHelene sa...

Hei,Beathe
Så fint det er i butikken din!:)Tenk at det snart er gått et år.Tiden går jammen fort.
Blir spennende å se nyevarene dine.
Ha en fin dag:)
Klem fra Monja

Hilde Heimdal sa...

Ååå så koselig butikk ååå :)))

Jeanette sa...

denne nettbutikken vaar ny for meg sååååå spennende! skal inn å titte nå men ser på bildene dine at det er mye jeg kunne tenkt meg!

velkommen inn til meg og min side også!

mvh jeanette

Hilde Heimdal sa...

Tusen takk !!! :o)

Ja må bare ikke gi opp :)

MissMette sa...

Så koselig blogg og butikk du har! tror ikke jeg har vært innom her før... La meg til som følger her, skal også ta meg tur innom nettbutikken din å se.. Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

Karna sa...

Du har fått til en kjempe koselig butikk, ser ut som det er mye fint hos deg også....

Citronpiken sa...

Hei, jeg fant nettbutikken din via finn.no og synes den er utrolig søt! Deg vil jeg følge videre :)

Ida sa...

Så mye fint du hadde i butikken :)
Gulvet ble kjøpt på Bengts i Arendal. Merket er Kronotex og selve gulvet heter Route Des Vins Foncè.Finnes i en lysere variant også, det heter Route des Vins Clair.

Lykke til med soverommet, er gøy når også gulvet er et smykke i seg selv :)

Beth sa...

Skal ta en titt etter boksene til vaskepulver i nettbutikken din. Og det rare er at nettopp da du skrev på bloggen min, ringte min søster å sa hun hadde sett sånne bokser hos frøken-Doris...
Så får vi se da om du har igjen?
Er på leting etter 2 sett.

Fra gammelt til nytt sa...

Gøy at du også liker tekstgulvet. Dette er jeg ikke sikker på, men fikk en brosjyre fra Bauhaus i dag med et lignende gulv. Jeg har også sett på kronotexgulvet fra RBI, og det er det som er på Heges blogg, (det jeg linket til).

Jorunn

mali-mo sa...

Så fine butikkbilder! Ser så fristende ut, må bare få tatt meg en tur ut dit snart!!!


Takk for koselig hilsen ;) Ja, det er helt sånn som du tror ;) Jeg hadde det teppet på vognen min da jeg var baby ;) Skulle så gjerne hatt oppskriften og heklet et selv i massevis av farger. Du har den ikke tiilfeldigvis du vel????

Klenm ;)

Magdalena sa...

heisann.. mye sopennende utvalg...
ha en fin uke videre,- solen skinner¨¨*

magny