tirsdag 21. september 2010

Gamle møbler i butikken

Er veldig svak for gamle møbler med slitt patina, noen av møblene jeg har samlet er for salg i butikken, har også en del som venter på rehabilitering , har mistet litt av oppussingsenergien, men håper den snart er på plass igjen;)

Herlig klaffebord med avskallet maling, bordplaten er pusset.
Gulrotkake, nam, denne oppskriften prøvde jeg ut i går og den var fantastisk! Fant den her
droppet kokesjokolade, men den var helt nydelig uten også, og kremen et kapittel for seg selv:)

Liten barnepult/bord med liten kant bak, kjempesøt.


Sortmalt slitt kommode, lekker i hvite omgivelser.
Har en syk datter hjemme i dag, hun la seg halv seks i går kveld og sov til i morges, kvalm og sliten, håper det er fort over.
Ønsker alle en fin tirsdag:)
Beathe

7 kommentarer:

Gammel stil sa...

ÅÅH, så nydelig!! kjempefine møbler:) fantastisk patina!!

KLEM:)

MonjaHelene sa...

Hei
Fine bilder av flotte ting:)
Og den gulrot kaken så herlig ut.Elsker gulrot kake så den skal prøves,takk for oppskriften.;)
Så leit med syk datter,håper hun blir frisk igjen snart.
Håper alt er vel,Beathe.Forstår at det er travelt.Du har masse fint i butikken din.:)
Ha en fortsatt fin uke!:)
Klem fra Monja

MonjaHelene sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Karna sa...

Ser jo helt tydelig at den kommoden skulle flyttet hjem til Doffen, men jeg må bare holde meg i skinnet...siden det ikke er jeg som skal betale alt...ha ha ha...men den hadde glidd rett inn i leiligheten hans....

Hege sa...

Utrolig flotte møbler! Har lyst på alle jeg, men så var det detta med plassen da.......

Gulrotkake ja, NAM! Kanskje jeg må bake litt til helga... Noe godt altså! Baka 8 brød i går og knekkebrød i dag, men det frista med ei kake:) Ble eplepai forrige helg, du finner oppskriften inne hos meg;)

Klem!

June J. Larsson sa...

Jammen er det noe eget med gamle møbler som du aldri oppnår ved nytt og masseprodusert... Jeg likte barnebordet/pulten spesielt godt. Men jeg må innrømme at jeg fikk fryktelig lyst på gulrotkake også! ;)
Den ser nydelig ut! Må nok prøves!

Ha ei flott uke videre!
Klem
June
Nostalgi & Skriverier

Mitt hvite hus sa...

Så fine møbler du har til salg da..
Likte den svart komoden veldig godt...


Håper du koser deg disse høstdagene..

klememr =)