torsdag 17. juli 2008

hageplaner......

Slike skillevegger av armeringsjern, var det massevis av i Danmark, og slike har vi planer om å ta i bruk i hagen her, mannen skal leie minigraver en helg i nærmeste framtid og da skal vi få ordnet litt i den eldste delen av hagen....vi ha en sittegruppe omkranset av blomstrende vegger:)
Og mye av gresset blir erstattet av grus og singel;)
Gleder meg!

her ser dere mine pelargonia frø, jeg er så stolt av å ha fått det til! de sto først i minidrivhuset, og det har nok gjort susen, for de som ikke sto i drivhuset døde.Så venter vi bare på at de skal blomstre;)

Her er det full fart for tiden, med alle ungene som er hjemme....i dag har minstegutten, Emanuel bursdag,( 5 år) så da blir det litt ekstra kos!

ha en fin uke alle sammen!

7 kommentarer:

liven sa...

Så gøy med planter du har fått frem selv!!
Har helt sansen for pelargonia......
Gratulerer med sønnen i huset!!
Min mormor sin dag også:O)

Hulda sa...

Så heldig du er som har den hytta i hagen. Er jo perfekt til litt av hvert, den. :) Så fine bord du har satt inn der. Jeg holder også på å male bord, har tre stykker som er under kosten i dag. ;)

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

Hei igjen...
Så fin hagen din blir !!!
Ja vi har en flott campingvogn og telt og alt det der....men må jo innrømme at det er kaos her til tider ja...våres gutter er nemlig ikke rolig av seg -heller full propell(NOE SOM IKKE KOMMER FREM FRA BILDENE, HE,HE)
Men sann alt i alt har vi hatt det greit , selv om jeg holdt på til å få panikk innimellom for det var så mye på en gang.Men det er det jo alltid alikevel , det vet vi som har 4 barn. Lykke til i hagen og go sommer fortsatt !

M.E.V. foto sa...

Blomstrende vegger høres koselig ut :) Blir sikkert kjempefint!

Torunn sa...

Høyt oppe og langt nede, er det visst noe som heter .-). Jeg er bare helt mørbanka i dag! Etter all malinga.... Det var jo ikke sånn i yngre dager, at jeg ble stiv i legger og ryggen, for ikke å snakke om skuldrene av å drive på litt.... Sukk....

Du, hva er det du gjør for å få til de pelargonierne? Har du kjøpt frø og sådd, eller har du tatt avleggere av neon du har hatt fra før? Jeg prøver forgjeves å få til dette med avleggere, men det går ikke!!
Fortell, fortell .-)

Ha en deilig dag du også.

Klem Torunn

Mitt hvite hus sa...

Så spennende med armeringsjern gjerder. Blir spennende å følge med. Jeg er veldig glad i armeringsjern.
Nydelig pelargonie avleggere. Jeg prøver meg på en avlegger. Blir spennende å se om jeg får det til:=)

Ha en fin dag:=)
Klem Kerstin

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
disse planteveggene er utrolig flotte... her holder jeg på å overtale gubben til å lage en singelsti ved blomsterbeddet - ser jammen ut til at jeg må gjøre det selv...

Ha ei koselig uke...