onsdag 8. oktober 2008

Dette skapet fant jeg på Finn i helgen, skulle egentlig male det hvitt, men likte det i grunnen så godt at det skal få være slik en stund, skal få byttet knotter tenkte jeg;)








Har fått en utfordring fra MianneMi om å fortelle om 6 ting som gjør meg glad!



Here we go;)



1. Jeg har noen utrolig kjærlige barn, som hver dag gjør meg glad og stolt !
Det kan være en fin tegning, at de viser omsorg for hverandre, at de ler og er glad osv



2. Når meg og mannen har noen timer for oss selv , tid til prat og kos.Med 4 barn sier det seg selv at det er høyt verdsatt;)


3. Når jeg har fri og kan tusle rundt i hagen og planlegge;)



4.Loppis gjør meg glad, sommerfuglene jager rundt i magen allerede før jeg har kommet fram!



5. Jeg maler og pusser opp møbler hele tiden, og når resultatet blir bra , blir jeg glad!



6. Positive og glade mennesker:)



Selvfølgelig mye annet også som gjør meg glad, men dette er hva jeg kom på i farten:)


Da sender jeg utfordringen videre til :



Casa Thea

Lailas lille rike

Natalies verden

Mali Mo

en god torsdag ønskes alle!





5 kommentarer:

Laila sa...

Fint skap. Tror ikke du kommer til å angre på å ha det som det er. Jeg elsker jo brune møbler. Synes det er flott!
Takk for utfordringen, skal ta den en dag jeg får hodet til å virke litt bedre. Er så forkjølet at det kjennes ut som om hodet er fullt av bomull...

Magdalena sa...

ja herlige ting å bli glad av, enig...
(ville tatt med høner eg da.)
-gøyt at dyra deres også har skikkelige navn,- valborg var jo supert, vigdis også... herlig....
hamsteren vår døde i sommer, han het Svein.

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Så utrolig flott skapet var, på Finn.no kan men finne utrolig masse flotte ting...
Kjøkkenet ble knallfint, artig med tapet, skulle gjerne hatt det selv, men ettersom vi bare har panel og strukturstrie, er det vanskelig å få tapeten til å bli bra...

Ha en super kveld og helg...

ingridmarie sa...

Takk for koselig hilsen inne hos meg ;) Så flott skap du har fått tak i! Eg har lagt ein link til butikken din frå hagen min :) Håpar å sjå deg på treffet! Varm helsing frå ingridmarie

Liv Elin sa...

Så fint skap - har også noen gamle brune møbler jeg ikke har hatt hjerte til å male ennå, men forandring fryder jo - så skal aldri si aldri!;)

Koselig blogg du har + spennende nettbutikk! (tror jeg kjenner deg litt fra Hus&hjem trådenen fra NM ?;)

Vi sees kanskje på bloggtreff imorgen?

Hilsen i natten fra Liv Elin