søndag 10. mai 2009

Et glimt fra stuen...

Ikke så ofte jeg får lagt ut bilder av huset her, det er rett og slett langt fra bloggifisert;)
All tid går med til familie og butikken...men neste uke skal datteren i huset ha arbeidsuke i frk-doris og da håper jeg å få gjort unna litt her hjemme også.

Har lagt en nydelig gardin som jeg ikke finner plass til lengre over skjenken, synes det ble søtt;)
Var så heldig å fa tak i 2 dronning Ingrid pelargonier på plantasjen forrige uke, har letet lenge etter slike, var tom innom den lokale blomsterforretningen for å høre om de kunne skaffe, men det kunne de ikke.
Vi har det fremdeles litt tomt på veggene, har store ambisjoner om å få pusset opp alle flater her inne...men det får komme etterhvert.
Det vakre gobelinet som jeg er veldig glad i ,er en gave fra mine foreldre, det er nydelig over den gamle skjenken.
I dag blir det maling, vasking og rydding!
Prosjektet i hytten skrider sakte men sikkert framover, håper å komme med nye bilder snart.
En herlig søndag ønskes alle:)

3 kommentarer:

Den gamle stil-de svunne tider...VINTAGE sa...

Så skikkelig koselig du har det der !
LENGE SIDEN JEG HAR LAGT IGJEN EN KOMMENTAER HER.DET GÅR GREIT HOS OSS MEN HAR DET SINNSYKT TRAVELT FOR TIDEN, MED HUSBYGGING SOM ER BEGYNT OG DET NÆRMER SEG MED NR 5 I MAGEN OG DE 4 GUTTENE VI HAR FRA FØR...SÅ DET GÅR I ETT.

MonjaHelene sa...

Hei!Her var det franske fornemmelser !:)Veldig flotte ting satt sammen.Så fint å bruke ting en har fått av foreldre etc,globelin duken var veldig søt:)Skjønn gyngestol også.Ha en deilig søndag!:)

liven sa...

Så fint i stuen hos deg!!

Ha en flott uke der ute:o)