torsdag 16. juli 2009

Blomster og bursdagsbarn!

Minstegutten Emanuel fyller 6 år i dag, utrolig hvor fort tiden går , nå er det snart skolestart for den vesle pjokken;)
Gratulerer med dagen lille vennen!

Kurvlykten har gjennomgått en liten makeover, etter at jeg klarte å knuse glasskuppelen måtte jeg finne andre bruksområder, kurven ble spraymalt og inni plasserte jeg en terakottakrukke med rosa klatrepetunia.Ble riktig så fint synes jeg, nå pryder den hytteveggen som snart skal få ny kledning og hvitfarge ..håper jeg;)

Må bare vise stokkrosen enda en gang, for jeg er så stolt!
Den er full av knopper og vokser flere centimeter i døgnet( ser hvertfall slik ut;)

Løvemunn i trekasse, denne kassen kan brukes til så mangt, og passer godt til blomster!

I grønnsakshagen vokser og gror det, og reddikene er klar for innhøsting, utrolig gode, og så kos å høste fra egen hage!
Kos dere videre med sommeren!

2 kommentarer:

MonjaHelene sa...

Hei.Så skjønn gutt og utrolig vakkert navn.Har ikke hørt det ofte ,men du så nydelig det klang.Skjønn gutt også!Tenker han er spent på å begynne på skolen:)Flotte blomsterbilder,du virker til å ha svært så grønne fingre i motsetning til meg;)Du får hilse Emanuel og gratulere ham med dagen, ifra damen som du går på kafèbesøk med innimellom;)
Ha deilig dag.:)(Må få gjort noe med Plopp! innlegget mitt,solen kom jo tilbake straks jeg hadde lagt det ut:)Klem fra meg.

AnneKa sa...

Gratulere med vel overstått bursdag i huset! Har vært bakover i bloggen din å sett på valpene, så bedårende. Kan forstå at det ikke er lett å gi de fra seg. Det er en flott blogg du har!
Ha en fin helg!