onsdag 21. oktober 2009

Bilder fra butikken...

I dag har jeg hatt kunder i butikken, og det var veldig koselig, en gammel nabo med to venninner.
Hadde bakt cookies og serverte kaffe og te, planen er å ha noe godt å servere hver gang jeg har åpent.


Den gamle jernsengen fungerte godt som sofa, og etterhvert skal jeg få fatt i barstoler til bardisken, slik at man kan sitte der også.

Dette var en generalprøve i at kasse og kort terminal virker som det skal og det gjorde de, heldigvis.


Kommer til å holde åpent førstkommende lørdag fra 11.00 til 15.00, så da er det bare å komme innom, er forresten loppemarked på skolen her også ( Knappskog skule) den dagen ;)

6 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer så masse med åpningen... ser så kjempekoselig ut....
Må finne en tid å komme ut til deg...
masse klemmer Kerstin

My home is my Castle sa...

Gratulerer så masse :))
dette så jo veldig flott ut...
Lykke til :)

Klem,Kari

Anne sa...

Så flott det er blitt i butikken! Ser ut som en veldig koselig butikk.. Kanskje jeg tar en tur innom på lørdag;) Ha en fin dag videre!

liven sa...

Gratulerer!!!
ser ut til at det bugner av flotte saker her hos deg!!
Kommer gjerne på besøk her en gang!!

ha en fin kveld:o)

~ Heidi ~ sa...

Hei Beathe!

Gratulerer! Så fin butikk du har! :D Skulle ha bodd nærmere så skulle jeg ha tatt meg en tur!

Og takk for en fin og oppmuntrende kommentar på min blogg!

Klem Heidi :))

MonjaHelene sa...

Gratulere så mye med åpningen!:)Det ble jo kjempefint !
Tenker det var kjekt å ta imot kunder,håper mange velger å ta turen innom på lørdag.
Her er vi ikke helt ferdige men ikke mye igjen nå .:)
Deilig vær vi har for tiden !Så utrolig fine høstfarger.
Klem fra meg