mandag 30. november 2009

før og etter bilder av veggseksjon

Denne seksjonen skimtet jeg i bakgrunnen av en annonse på Finn.no , var et dødsbo og alt skulle bort.Sendte mail om seksjonen var til salgs , og fikk beskjed om at den kunne jeg få gratis.Så da var det bare å overtale mannen om å bli med å hente møbler, noe han begynner å bli veldig vant til;)

Utgangspunktet var kanskje ikke så bra, men etter, pussing , maling og lasering er jeg veldig fornøyd med resultatet.
Her ser dere litt av hyllene, har ikke fått fylt opp med så mye stasj enda, men det kommer etterhvert.Pyntingen er jo bare kos! Nå er det også bestemt at stolene får samme behandling, noe jeg håper å rekke før jul.

Et hjerte har kommet på ene døren, disse dørene synes jeg er så flotte!
Skulle egentlig kjøpe en liknende hylle for en god stund siden, den var i utgangspunktet irrgrønn,og kun 1 del, her er det 3. Men den fikk vi ikke tid å hente, og det har jeg angret på lenge, ble derfor så glad da jeg fant denne;)
Så over til førjulstreff hos meg, håper det er noen damer her i vest som har lyst å samles for en koselig kveld.Vi samles i frk-doris butikken (Fjæreide,Sotra) som er julepyntet, onsdag 2. desember kl.19. Jeg serverer noe godt å spise og drikke,gi en lyd om du vil være med:)

6 kommentarer:

Forever Love sa...

For en utrolig fin skatt du fant og så var den gratis... Fantastisk!

Jeg kommer iallefall:)

Ha en deilig dag!

Anonym sa...

flott...åså gratis da:)heldig du er.klem

Ikke A-Lene sa...

Hei..
Så heldig du var der.. Man finner noe skatter på Finn... Og den ble kjempefin med maling...
Ha en fin dag..
Klem Lene Christin

Noatunfrua sa...

Åh, så utrolig fin den ble!! Skulle ikke tro det var samme møbelet :)

Fikk varene på lørdag - kjempefornøyd!! Takk for ekstragaven, den henger pynter opp døra til lille prinsessa vår :)

Ønsker deg en fortsatt herlig dag!
Klem fra
Laila Johanne

Mitt hvite hus sa...

Så utrolig flo9tt sekjson da...Og Gratis...

jammen klarer du å finne godbitene...

Klem Kerstin

janne - kathrine sa...

Hei, hei.

Så fin den ble etter litt kjærlig behandling :-)
Tråler FINN.no med jevne mellomrom jeg også, men det er ikke så ofte jeg finner noe.
Ønsker deg en fin førjulstid og håper det blir et hyggelig treff i morgen!