søndag 20. juni 2010

Kattunger gies bort!

Nå er kattungene leveringsklare og håper på nye gode hjem:)
Kattungene er sorte med brune tigerstriper langs ryggen, en har hvite poter.
Mor er langhåret, far ukjent;)

Vi har allerede to katter og håper på nye hjem til disse små krabatene.De er renslige og godt trenet i musefangeri av moren;)


I dag skal dagen brukes til rydding både ute og inne, forrige uke var utrolig hektisk, men nå roer det seg ned i hvertfall på skolefronten.
Kos dere og nyt søndagen, det skal jeg;)
Klem fra Beathe


4 kommentarer:

Linda Camilla sa...

nommin, så nusselige!!! Jeg har akkurat gitt bort pusekatten min, som jeg er så glad i.. Jeg flytter utenlands og fant ut at det var best for henne å få et nytt hjem.. Trist!

Tove `blogg verden sa...

Nydelig <3 Vi har en stooor mons ; ) Håper du finner gode hjem til de nusselige små!!
Klem Tove

Helene sa...

'herlige.......

Katter Gis Bort sa...

Håper de fikk seg gode hjem! Herlige når de er små! :)