mandag 9. august 2010

O jul med din glede.....

Her har vi gått igjennom julekolleksjoner fra alle våre leverandører og endel av bestillingene er allerede gjennomført, litt rart å bestille julekuler i juli/august;)
Walther og co er den store jule leverandøren , den eneste jeg vet om som kun selger varer til jul , så her er det lurt å bestille rikelig:)

Zinkhusene er veldig populær og kommer i mange varianter.Legger merke til at messing sniker seg inn hos flere av leverandørene denne høsten.
Nå skal pizzaen i ovnen, nyt mandagskvelden:)
Beathe

3 kommentarer:

Eli sa...

Åååå,de husene blir man aldri lei,håper jeg rekker og bestille noen til deg når den tid kommer....

Mitt hvite hus sa...

Hihi ja snart jul nå... skjønner jo at dere må være tidlig ute...


sikkert mye fint som kommer i år også..

Ønsker deg en fin fin uke 0)

Frøken Jægers Hus sa...

Hei! Takk for veldig hyggelig kommentar på min rimelige nyopprettede blogg! Nettbutikken har jeg vært innom flere ganger. Du holder jo til her omkring og det er ytterst få igjen av den slags nettbutikker i hordaland.

Hyggelig å hilse på deg! Jeg gleder meg til jul allerede.. Håper virkelig jeg klarer å få tak i en del slike lyshus i år. I fjord fant jeg ingen:)

Vi snakkes nok:)

Ha en fin dag!
Klem fra
Helene