onsdag 3. november 2010

Nyheter fra ny leverandør!

Er veldig begeistret for denne leverandøren som er ny her hos oss, har i dag pakket opp de skjønneste varer både til jul og ellers.Ta gjerne en titt i nettbutikken!

Nostalgisk synstavle, lekker på barnerommet eller i gangen.
Skilt JUL med fløyelsbånd i creme.

Bilde hus , sett med 2 stk.


Herlige små høner til pynt på kjøkkenet eller barnerommet, disse minner meg veldig om barneårene, vet jeg har en gammel hund med hjul ett eller annet sted, må lete;)

Fransk lilje i zink.

Og yndig skilt i antikk look, velkommen til en hyggelig handel:)
Har åpent i butikken på Fjæreide torsdager 17-20 og lørdager 11-15 ellers er vi åpent døgnet rundt i nettbutikken:)
Klem fra Beathe

2 kommentarer:

Beth sa...

Ååå, sånne synstavler brukte vi på helsestasjonen hvor jeg jobbet i over 20 år...
Bringer fram koselige minner...:-)
Koselig det skiltet med "Glade ju..."

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ så mye fint da... likte synstavlen og skiltet jeg... kjempefint...

Kribler i lommeboka ..hihi..

klemmer 0)