lørdag 12. mars 2011

Åpent i dag!

I dag åpner vi butikken igjen etter å hatt vinterstengt siden midten av desember, hadde håpet på noe mer vårlig stemning utenfor, men har gjort ett lite forsøk på å ta våren med inn istedet;)
Veien er snølagt, men skal være mulig å komme seg opp bakkene med bil.


Kommer til å ha åpent hver lørdag 11-15 , vi kommer ikke til å ha åpent torsdag ettermiddag foreløpig, men om noen ønsker å komme andre dager enn lørdag er det mulig etter avtale:)
Formen min er varierende og jeg må fortsatt ta det litt med ro, men den lille vokser og jeg er nå halveis i svangerskapet<3

Da ønsker jeg velkommen til vår lille landlige butikk:)
Beathe

6 kommentarer:

Yvonne sa...

søte kopper!! du jeg har lurt litt på hvor fjæreide er i forhold til straume? er ikke sånn kjempe kjent, men begynner å bli litt kjent rundt om da hehe

Ha en fin lørdag

Beth sa...

Såå søte kopper du viser her?
De er jo helt til å bli glad av...
Lykke til med resten av svangerskapet, tenk så koselig det blir når bebisen kommer?
Og tenk på alle bloggtantene den lille får?

Mitt hvite hus sa...

Heisan Beathe.. ja da var du i gang igjen...

Skjønne kopper..

Ønsker deg en fin helg =))

klemmer

Reidun sa...

Så nydelige kopper med snev av vår i :-)
Gratulerer så masse med lille i magen
¨Klem fra Reidun i Haugaveien

Yvonne sa...

hei takk for vei-beskrivelsen jeg trodde det var i nærheten av bratholmen eller noe jeg hehe men jeg skal ta meg en tur i butikken din en gang:) har hatt lyst til det lenge:)

krinkelkroken sa...

Reidun

Takk for det, vi gleder oss:)
Klem fra Beathe