torsdag 30. juni 2011

Leah Angelica er hjemme:)

I går var endelig dagen når vi kunne ta lille Leah Angelica med hjem fra sykehuset, det har nå gått nesten 7 uker siden hun ble født 13.mai.Hun har nå blitt flink å spise og puste selv og har doblet vekten sin siden fødselen. vel 2,2 kg veier hun nå:)Her er det stolt storebror som holder lille jenten vår.Nå skal vi kose oss masse og jeg skal komme meg i rute igjen både privat og med butikken, mye som har vært lagt til sides de siste månedene.
Klem fra Beathe

14 kommentarer:

liven sa...

Åh for en fin liten prinsesse :o)
Endelig har dere får henne hjem!

Kos dere masse :o)
Klem!!

MonjaHelene sa...

Helledussen så nydelig hun er!!:)Og så stolt storebror:)
Så godt at dere har fått henne hjem nå.Gleder meg masse til dere to kommer og besøker meg etter sommeren:)
Ha en fin sommer ,Beathe:)
Stor klem fra Monja

Anonym sa...

Det var en nydelig jente og en stolt bror. Kos dere masse, og ha en fin sommer.

Emma

Anonym sa...

Hellemiiiin så skjønn hun er :)
Gratulerer med hjemkomten :)


~Natalie~

Tuppenshobbyblogg sa...

Så hærlig å lese at dere har fått den skjønne prinsessen hjem !!
Kos dere masse ;0)

Pink lady sa...

For ei skjønn lita jente! Nå må dere kose dere sammen:) Så fint å se at alt gikk godt..

Klem Pink lady

mali-mo sa...

Søte søte lille gulljenten ;) Må være stor stas å få henne hjem nå, endelig ;) Håper dere får en kjempeflott sommer sammen alle sammen ;)

God klem ;)

Beth sa...

Ååå, sånn en vakker liten prinsesse dere har fått?
Og en flott storebror til å passe henne.
Kos dere masse framover nå, denne tiden går så alt for fort!

klem...

Gyngestol og kaffigrut sa...

Det var en nydelig liten prinsesse!
Så godt at hun er hjemme, kose dere masse alle sammen.
Klem!

Liv Elin sa...

Heihei - Gratulerer så mye med den skjønne lille prinsessa ! <3 Så godt dere har fått henne hjem og hun har det bra ! Tenker det blir godst for liten og stor at familien er samlet igjen ! :)
Lite med blogging på meg for tiden - men måtte bare innom for å gratulerere !
Klem - Liv Elin (Husrom & Hjerterom )

Unknown sa...

Nyyydelig :-)
Jeg har selv to premature barn, så jeg kan ikke annet enn å si kos dere, nyt det og ja det er mye som er anderledes med prematurt barn enn normalt fødte barn, men kosen og lykken er den samme :-)

Mitt hvite hus sa...

Et varmt gratulasjon til deg og dine... ja dette har gått meg hus forbi... men så hyggelig at dere har fått henne hjem og at alt er bra...

Klemmer Kerstin

GRØNN FRYD HOS MONIQUE - sa...

Nydelig! : )

angie sa...

soooo süß ist das baby, sehr schöne bilder, liebe grüße, angie aus deutschland