torsdag 12. juni 2008

Fri frakt og snart ferie.....

Nå er det fri frakt i nettbutikken, tilbudet gjelder tom. 19.juni :)

Vi reiser på ferie 20.juni og er borte i 14 dager, i det tidsrommet blir det ikke sendt varer;)

Man kan nå velge å betale med faktura hos frk-doris.no

Velkommen innom;)



Her ser dere feriehuset som vi har leid, det ligger i nærheten av Sæby, hvor vi har vært tidligere:)
Tar gjerne i mot tips på brukt og antikhandlere i nord/øst Danmark !

Vi håper på deilig vær og masse avslapning (går sikkert som en lek med 4 barn , den ene mer aktiv enn den andre ...hehe)

Ser det ble mye rot med farger og størrelser på skrift her....klarer ikke å rette det jeg;)

Ønsker alle en deilig uke!

3 kommentarer:

Miamor sa...

God tur og kos dere!!

her er det ryddesjau!

Må inn og se på nettbutikken din!

Mitt hvite hus sa...

Hei:=)

Tusen takk for gavene jeg fikk i pakken du sendte. Ble utrolig glad for de. Har ikke fått tatt bilder av det enda. ,men det kommer nok:=)

Ønsker deg en strålende fin helg!

Min Verden sa...

Så herlig. Jeg har vært mye Sæby da jeg var barn. Musikkorpsene våre var vennskapskorps. Nydelig i området der. Ha en deilig ferie. Hanne