mandag 2. juni 2008

Litt humor og tagging;)


De to eldste i båt;)

Her er vår nydelige mops Valborg, slapper av i varmen;)





Jeg har blitt tagget av Miamor og Eli , here goes :





1. Hva gjorde du for 10 år siden?


Flyttet faktisk inn i nytt hus på sotra for nøyaktig 10 år siden, rart å tenke på ....var da mamma til 2 små, og hverdagen var travel, men god;)


2. nevn 5 ting på "gjørelisten" i dag:


Vaske mer klær....


Gå å bade med ungene:)


Kjøpe sandpapir!


Møte


nyte solen


3.snack jeg liker


Jeg er sjokolade elsker på min hals, MÅ ha det hver dag dessverre....


4.Ting jeg vil gjøe som milliardær


Den var vanskelig, ville selvfølgelig gitt til familie og slettet gjeld...og gitt til veldedighet, gjerne her hjemme i Norge, mange som ikke har det godt....


5.Steder jeg har bodd


Bergen sentrum, fana, vaksdal, Sotra


6. jeg tagger :


Natalies lille verden


Casa Thea


Tinemor


Mita


Hulda


Gleder i livet (Helene)







En liten humorhistorie som jeg synes er knakende god;)

Kjære spørrespalte:

jeg er en mann på 37 år som er lykkelig gift med min deilige kone og vi har 2 barn.

Den seneste tid har min kone kjøpt mange nye klær og hun har også begynt å gå mye ut alene.

Når jeg spør hvem hun er sammen med svarer hun alltid " ikke noen du kjenner".

I forgårs ringte hennes mobiltelefon og da jeg skulle ta den freste hun at jeg ALDRI skulle røre hennes mobil.

Hver torsdag når hun kommer hjem blir hun alltid satt av litt nede i veien. På torsdag

besluttet jeg meg for å finne ut hvem som kjørte henne hjem, så jeg gikk ut i innkjørselen og gjemte meg bak min BMW.

Da så jeg til min forskrekkelse at den lekker litt olje. Nå er mitt spørsmål: Er det normalt at en BMW 520 lekker olje når den kun har kjørt 30 000 km?????

Ha ha ha , morsom sant;)

9 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha!!! Den var god, dagens latter :)
Tusen takk for tagging ;) Koselig!

Mitt hvite hus sa...

Ha ha en god historie.
Herlige liten Mops du har:=) Skjønt navn også.

Laila sa...

hahaha, den var fantastisk!

Skjønn hund du har, og det så deilig ut å være på sjøen i båt!


ha en flott onsdag i finværet. Nå skal jeg på jobb, men det er like godt. Begynner å bli god og gjennomstekt nå...

Bergheim sa...

Tusen takk for kommentar i bloggen. Joda, jeg er allerede i sving med å skrape benkene, men det er ganske varmt ute, må inn å avjhøles av og til. Valborg er bare nyyyyyydelig der ho ligger. Skikkelig cool hund. Fortsatt fin ettermiddag.

Stine sa...

Hei hei!

Jeg er en ivrig leser av bloggen din, og syns det var artig å lese at du har bodd på Vaksdal :-). Jeg holder på å bygge hus der nå. Mannen min er derfra. Hvor på vaksdal bodde du?

KLem fra Stine

Stine sa...

Hei igjen!

Vi holder på å bygge på Boge. Men har jo fått høre at de egentlig ikke regner seg som vaksdalinger ;-).
Mannen min er 75-modell, så ikke sikkert dere kjenner til hverandre.

Ha en fin helg!

Anna Lisa sa...

Hei på deg!!
Her er det bare kosing i varmen og avslapping...venter på at babyen vil titte ut.. Men skjer ingenting ennå nei...
Nå skal eg kose meg med ei stor skål med jordbær, sukker og fløte...
Ha en fin lørdagskveld!!
Klem

Anna Lisa sa...

Ja...sant..er litt små irritert på enkelte eg kjenner som maser fryktelig for tida..Sjønna godt kva du snakkar om.
Mens andre tar hensyn og venter til dei får beskjed.
Klem

Karna sa...

Jepp, noen herlige dager, nytes til fulle...

Ha en fin søndag!