søndag 2. august 2009

Gulvet på kjøkkenet er ferdigmalt..

Her kommer bilde av kjøkkengulvet i butikken, hyllene er rotete og ikke bloggifisert, men det får våge seg;)

Utrolig hvor godt det gjør seg med hvitt gulv, lyst og lekkert!


Må bare vise dere knoppene på min flotte stokkrose, nå er det like før de springer ut i all sin prakt , gleder meg!

Nest yngstemann, Noah elsker å fange småkryp/dyr og her er en liten padde som koste seg utenfor huset. Noah er 8 år i dag og har fått ny fiskestang , så i dag blir det tur ut på sjøen:)

9 kommentarer:

MonjaHelene sa...

Wow,det ble knallstilig det gulvet!Nå ble jeg fristet til å male kjøkkengulvet vårt:)Stilig den stokkrosen.Tror ikke jeg har sett en slik før.Kos dere med bursdag og fisketur.Hørtes deilig ut.Hils bursdagsbarnet ifra "kafèdamen" ;)

liven sa...

Det var fint!!!
Så lyst og lekkert!!
Nå fikk jeg lyst å male mine furugulv også!!
Og småkryp ja......du aner ikke hvor mye min eldste (som du også kjenner) har dratt til hus!!
hun har alltid vært helt tussete....:o)
Har ikke vokst fra det enda faktisk. Hun hadde rompetrollegg i vår!!

ha det fint og lykke til videre med malingen....nærmer seg vel nå.o)

Jatte sa...

Det ble lekkert med de lys gulvene ja :o)
Kos deg med 8 åringen (og paddene :P)

Klem Jatte !

My home is my Castle sa...

Nyydelig gulv :)
Det samme kan jeg ikke si om den padda hehe.. Liker ikke sånne småtasser. hadde en gutt selv som kom hjem med alt mulig i bukselommene hahaha :))

Klem,Kari

AnneKa sa...

Malt golv er skikkelig lekkert!

mali-mo sa...

Så flott gulvet ble!! Her skal jeg igang med å male gulv på onsdag...men først en liten mini-ferietur ;)

God ny uke!

Ida sa...

Åh, jeg er så misunnelig på alle med hvite gulv.. det er sååå flott! Men hvordan er det egentlig med renholdet? Ser de veldig fort skitne ut.. eller er dte bare en myte?

Mitt hvite hus sa...

ÅÅÅ SÅ LYST Å FINT DET BLE... JOBBER MED Å OVERTALE MANNEN TIL Å MALE VÅRE FURUGULV LYSE.. ER PÅ GOD GLI...
klEM =)

Margrethes hus og hage sa...

Ser det er flere enn meg som maler for tiden. Det blir lekkert med lyse gulv, og det er verd all innsats :) Selvom det kan være mye jobb når det står på.

Hilsen Margrethe