mandag 31. august 2009

Høstvarene like rundt hjørnet!

Venter i dag inn varer fra Lisbeth Dahl , denne leverandøren er ny hos oss og vi gleder oss til å kunne tilby hennes flotte varer i butikken .

Vi maler fortsatt og nå er det kun 4. og siste strøket som venter i stuen , må si jeg er "litt" lei av å male nå;)
Hadde håpet å få ferdig siste strøket i dag slik at jeg kan begynne å sette på plass alle de nye varene som er på vei.
Venter også på flere gardiner, får inn en del nytt bla gardiner i beige, nydelige!
God mandag:)

5 kommentarer:

Unknown sa...

Digger Lisbeth Dahl sine varer! De har så mye fint. Nydelig pute du viser bilde av. Ha en herlig dag!

Noatunfrua sa...

ååå... Den paraplyen var kjempefin!! Ønsker meg skikkelig en fin paraply, så denne skal definitivt på ønskelisten :)

Lykke til med maling!

Hilsen
Laila Johanne

Anonym sa...

Gleder meg til å se hva du får inn:)
Fortsatt fin dag.
Klæm

Mitt hvite hus sa...

Alltid spennende med høst da alle nye varer kommer inn...
ønsker deg en fin uke
*Klem Kerstin

Kjeruben sa...

Ååå Lisbeth Dahl har mykje fint ja :-D Herlig pute... den må eg sjå etter ;-)