mandag 31. august 2009

Høstvarene like rundt hjørnet!

Venter i dag inn varer fra Lisbeth Dahl , denne leverandøren er ny hos oss og vi gleder oss til å kunne tilby hennes flotte varer i butikken .

Vi maler fortsatt og nå er det kun 4. og siste strøket som venter i stuen , må si jeg er "litt" lei av å male nå;)
Hadde håpet å få ferdig siste strøket i dag slik at jeg kan begynne å sette på plass alle de nye varene som er på vei.
Venter også på flere gardiner, får inn en del nytt bla gardiner i beige, nydelige!
God mandag:)

5 kommentarer:

jordbærpiken sa...

Digger Lisbeth Dahl sine varer! De har så mye fint. Nydelig pute du viser bilde av. Ha en herlig dag!

MinVinterverden/Laila Johanne sa...

ååå... Den paraplyen var kjempefin!! Ønsker meg skikkelig en fin paraply, så denne skal definitivt på ønskelisten :)

Lykke til med maling!

Hilsen
Laila Johanne

Agathe si sie sa...

Gleder meg til å se hva du får inn:)
Fortsatt fin dag.
Klæm

Kerstin sa...

Alltid spennende med høst da alle nye varer kommer inn...
ønsker deg en fin uke
*Klem Kerstin

Kjeruben sa...

Ååå Lisbeth Dahl har mykje fint ja :-D Herlig pute... den må eg sjå etter ;-)