tirsdag 23. februar 2010

Masse nytt i nettbutikken:)

Tusen takk for alle god bedring hilsener, de virket nok for nå er alt så mye bedre, men utrolig hvor slapp man blir av feber, det er år siden forrige gang og forhåpentligvis år til neste runde;)

Vårvarene har begynt å komme for alvor, masse fint, nå venter jeg bare på at jeg kan grave i jorden og plante.Har kjøpt en god del frø som jeg håper skal bli flotte planter som jeg kan selge i butikken, ideelt sett hadde jeg hatt et drivhus, men det får komme etterhvert.



Flere forskjellige typer fuglebur er på lager igjen, vet det er mange som har ventet på disse, skjønne inne og ute til lys eller klatreplanter.

Solen skinner og været er fantastisk , hørte på radioen at kulden skal vare til langt uti mai, vi får ta det som det kommer;) Er hvertfall rimelig sikker på at det er mange år til neste gang vi opplever en slik vinter her i vest, ha en fin uke alle sammen:)
Beathe



2 kommentarer:

Unknown sa...

Hei!!
Jeg kjøpte noen nydelige varer av deg for litt siden. Kjempefornøyd! Fin liftgardin+++ Jeg skal handle mer hos deg etter at vi har flyttet inn i det nyinnkjøpte huset vårt. Jeg må bare finne min stil først:)

-Marthe

Mitt hvite hus sa...

Heisan Beathe... så godt at du er bedre...
Takk for hyggelig hilsen..

skal kikke inn hos deg.. har sånn lyst på emalje greien du viste for litt siden.. de er så fine..

Nyt dagen-:Klem Kerstin