tirsdag 26. april 2011

Nok en helg på sykehus....

Føler det blir litt mye syting fra meg nå, men dagene går litt opp og ned...har hatt nok en helg på sykehus pga blødning i svangerskapet, og resten av påsken har jeg lagt som et slakt med magevondt.
Det går fortsatt bra med veslejenten i magen og det er vi veldig takknemlig for, har fått lungemodningsprøyter i tilfelle hun kommer alt for tidlig, er i dag vel 26 uker på vei.
Synes det er krevende å være syk når jeg er selvstendig næringsdrivende og tenker på alt som skulle vært gjort, har heldigvis en snill mamma som hjelper meg med pakkingen, jeg har nemlig ikke lov eller overskudd til å gjøre noe særlig.

Nå krysser vi fingrene for at ting stabiliserer seg og at jeg får være gravid i mange uker enda:)
Beathe

6 kommentarer:

Anonym sa...

Krysser fingrene for dere :) Er selv i uke 22 med nr 3 :)

Lykke til!!

~Nataie~

melis sa...

Ja, apseluuuut, vi krysser i hele Blogglandia for den lille i magen & Mamma´n :)

Johanne Brekkevold sa...

Det er ikke godt å ha det slik. Håper for all del at alt går vel. Lykke til! Sender deg varme tanker!!!

liven sa...

Ja nå krysser vi fingrene for at den lille jenten din vil være i magen en stund til!
håper du kan få nyte svangerskapet litt også Beathe...ikke bare at det skal være forbundet med redsel!
Klem fra meg!!

Beth sa...

Dette er absolutt IKKE syting, men det som opptar deg nå om dagen!
Håper formen din blir bedre og at resten av svangerskapet forløper uten problemer.
Ønsker deg og tulla alt godt!

Hilsen en "bloggtante"...:-)

MonjaHelene sa...

Tenker på deg,Beate.Krysser fingrene for at alt går bra.
Viktig at du tar det med ro,og godt at du får hjelp av din mor.
Stor klem fra meg