lørdag 15. desember 2007

julekort og juletre

Kjøpte et lite edelgrantre i dag på plantasjen, nå har jeg og guttene pyntet og det var kjempekoselig, i morgen skal vi ut og hugge det store treet:)

Var i byn og handlet med min mor i uken og på hjem kjære hjem på Galleriet fant vi noen fantastisk flotte kuler, bilder kommer i et senere innlegg:)











Ja i dag var det endelig klart for årets julekort fotografering, og da gjelder det å beholde roen, med 4 barn og 3 hunder er ikke det alltid lett;)


Dette bildet ble det beste og er ett av ca 20 bilder som ble tatt;)


Så nå er ekspressbestilling sendt fotoknudsen, så da kommer nok julekortene tidsnok i år også!
Sender en klem og førjulshilsen til min far som er på jobb, vet han er innom bloggen her og titter;)
Ellers ønkser jeg alle en fortsatt herlig adventstid, kos dere masse:)




16 kommentarer:

Emmeline sa...

well done;) Ja dette med julekort fotografering kan jo ta luven av hvem som helst, og med hunder i tillegg???
FotoKnudsen brukte nesten tre uker på å lage min bestilling så ekspress bestilling må du jammen ta, hehehe!
Takk for koselig hilsen på bloggen min. Jeg må få lagt til din nye adresse, du ligger inne med den gamle men det er så mye bedre å få den nye på plass med en gang. Håper det går fint i det nye huset. Juletreet dere har kjøpt var knallfint;) Koselig å ha et lite og et stort, kjekt for ungene. I morgen har jeg MASSE på plakaten og skal forsøke å holde meg litt borte fra bloggen. Derfor postet jeg allerede litt over midnatt på den berømmelige "kalenderbloggen" der et innlegg skal leveres hver dag. Sprø ide egentlig, men det går ganske bra likevel. Du må ha en fortsatt god helg, med førjulsstri og masse kos"

Elaine sa...

Vad mysigt att hugga sitt eget träd, vi har också pratat om det i år. Granan jag köpte förra året barrade innan vi fick in den......
Har oxkså köpt en gran på palntasjen som vio har pyntat, en liten försmak bara. Har alltid en liten gran under advent så att väntan på den stora inte ska bli alltför lång.......

Ja det är inte lätt att få bra bilder till julefotot. Kommer i håg hur det var när döttrarna var små, och då har vi bara två och...inga hundar.

I dag blir det julgodislagning och så ska jag gå lös på en bok som ligger och väntar. Ha en fin dag du också.
Klem!

Elaine sa...

Beklagar alla stavfel, var lite rask på avtryckaren......

Mita`s hjørne sa...

Koselig med egne julebilder, med barn og dyr...

Ha en koselig søndagskveld...

Lynetmor sa...

Hei, så kjempe fint bilde av ungene dine :-)
Ønsker deg en fin mandag.

Anne sa...

Koselig med juletre og kort. Kos deg den siste uken før jul. Klem

Bestefars Verksted. sa...

Så fint bilde ble,virkelig koselig å få sånne !! Nydelig juletre også,og kulene ser vi gjerne...hihi....elsker allt som har med jul å gjøre....kos deg den siste uka ;)

Kreoline sa...

Å så kjempekoselig bilde, det var nok ikke lett å få alle til å sitte i ro på en gang. Skjønne barn og herlige hunder, tenker det er liv i leiren hos dere. Ha en fortsatt koselig uke.

My little footprints sa...

Hei!
Så koselig med julefotografering! Kan skjønne det ikke er lett når det er så mange som skal være med på bilde, både firbeinte og tobeinte ;) Det er jo sjarm da synes jeg når ikke bilde skal være helt A4, det er jo det som er koselig!
God jul til deg og dine!
Juleklem fra Beth

Mia sa...

Velkommen til blogspot! Ja, nå er det vel ikke så mange bloggere (i Norge ihvertfall) som sverger til noe annet enn blogspot. Jeg skal ta å rette på linken din i bloggen min snarest. Og så håper jeg at julen blir koselig for alle dere (koselig bilde av alle fire barne og tre hunder!) i det nye huset.

Mita`s hjørne sa...

Heisann...
Er bare innom en snartur for å ønske deg ei riktig
GOD JUL...

Anne sa...

Nå tar jeg snart en liten juleferie fra bloggen. Ønsker deg og dine en nydelig hvit jul! Klem

Donnas Verden sa...

Hei hei

Stikker bare innom for å ønske deg en god jul og et godt nytt år:)

. sa...

Ønsker deg og din familie en riktig god jul og et godt nyttår!

Juleklem fra Hjerterommet

Kreoline sa...

Innom for å ønske deg en riktig god jul, kos deg med familien. Klem.

Gunhild sa...

Så spennende husprosjekt dere har. Jeg ønsker dere god jul. Herlig gjeng!!