søndag 9. november 2008

Jeg maler og maler....

Denne helgen har jeg faktisk fått gjort noe med alle de halvferdige maleprosjektene mine, og det er herlig! Flyttet verkstedet inn i butikken, da jeg synes det er triveligere og ikke minst varmere, enn oppe i hytten;)

Så nå flyter det i butikken, men skal få ryddet opp til i morgen;) Noe av det jeg har malt vil komme i nettbutikken i løpet av de nærmeste dagene.
Her laserer jeg noen skuffer, prøvde meg med grå lasur, og det ble fint, har alltid pleid å bruke brent umbra som er brun.Kjekt med litt forandring;)

En sniktitt på skapet, det er snart ferdig og da kommer det selvsagt bilder av HELE skapet;)
Mange som lurer på når varene fra Walther kommer, ble lovet levering i begynnelsen av november, men siden de ikke hadde fått varene på lager er det blitt utsatt.De har sagt at de får inn varene denne uken, så da skal det sendes avgårde, krysser fingrene for at det ikke er langt unna!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, dette blir sikkert lekkert.
Hilsen fra Agathe

Mitt hvite hus sa...

Her har du stått på i helgen ser jeg. Skapet kommer til å bli kjempefint=)

ha en fi uke Klem Kerstin

Cathrine Aksnes sa...

flink du er... det blir nok skikkelig fint..;)