fredag 7. november 2008

Nye bøker

Bestilte noen hobbybøker som nettopp landet i postkassen, herlig!

Vintervakkert heter denne, og var den som falt aller best i smak, masse inspirasjon om hvordan vi kan bruke naturen i dekorasjon, blir nok flittig brukt framover mot jul;)
Denne var også kjekk, datteren i huset startet på makrame armbånd umiddelbart:)

Og så var det heklingen da, vil jo så gjerne , men får det dessverre ikke helt til, Mamma skal definitivt få komme ut å hjelpe meg, kanskje hun kan få gang i symaskinen også;)
Nå er det helg og den skal NYTES, kos dere:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.
Vintervakkert - hørtes spennende ut. Skulle gjerne likt å bladd i den.
Ha ei riktig fin helg.
Hilsen fra Agathe

Størhuset sa...

Den boken venter jeg også på, kanskje den kommer idag? Ha ei riktig god helg:0)Ps: kommer forresten varen fra Walthers snart, da Må jeg bestille litt!

Anne på Moseplassen sa...

hey, der var det noen flotte boktips, den første var spesielt intressang - hmmm, nettbokhandel kansje? hihi

Juno sa...

Har du bestilt disse bøkene fra hobby klubben? Jeg bestilte nettop noen bøker derifra, men lurer på hvordan det er. Synes det er litt skummelt å bestille før man får sett i de-om det er noe liksom. Hvordan var dine? hvis de var bra er sikkert mine også det :) Gleder meg til jeg får de. Du har en koselig blogg, jeg blir glad hver gang du har lagt et nytt inlegg :)