lørdag 6. desember 2008

julepynting

Skjenken er pyntet til jul...er så kos i helgen når man har tid til å gå rundt å dille;)
Lyskroken, her har jeg alle lysene samlet på brettet som jentungen laget på sløyden, det store kubbelyset fikk jeg av min mor på Løiten, utrolig vakkert med bilde av Josef, Maria og jesusbarnet, juleevangeliet var festet på siden....

Fattigmannsølv i flere varianter, pyntet med hjerter og sløyfebånd som var gave fra min hemmelige venn, så vakkert med slike grupper!


Svibler....

kongekrone med lys og mose....masse tente lys hos oss nå, det er jo det som gir den rette julestemningen!
Kos dere:)




6 kommentarer:

Klaffen sa...

DÅN så vakkert! Skjenken din var også rålekker, bare så det er sagt!Har en gammel skjenk/buffe jeg og som har fått litt pynt med som skal flyyes opp med bare fattigmanns sølv, det er bærre lækkert :) klem

Ida sa...

Åh.. så utrolig nydelig! Ekte gjennomført julestemning!

Klem

Mitt hvite hus sa...

Så nydelig pyntet=) Koselig julestemning hos deg0)
Klem Kerstin

Perlehvit sa...

Så utrolig fint du har pyntet!!
Liker slike samlinger med fattigmannssølv! -og du hadde fått det bra til altså!!:D

Ha en fin lørdagskveld!:)

Cathrine Aksnes sa...

ååå så nydelig du har det... virkelig magisk!!

Anne sa...

Så koselig du har pyntet:) God julestemning! Koselig med masse tente lys! God helg!