onsdag 20. februar 2008

noen vårtegn.....







I dag skinner solen her hos oss, det er så godt!

Har knipset noen bilder fra hagen vår, er så spennende å se hva som popper opp, siden dette er vår første vår/ sommer på Fjæreide!

Dette treet ser ut som det har rosa blomster, vet ikke hvilken sort det er.

For 1. gang har jeg plantet krokuser og tulipaner, gjorde det faktisk før vi flyttet inn her , så nå kan jeg snart glede meg til resultatet:)
har noen kryplanter som dere ser på bildet her med lilla små blomster, de er det fullt av;)
Ellers har vi en hund med løpetid , så stakkars Gustav har nesten sluttet å spise......heldigvis varer dette bare noen uker! Men det er litt av et styr hehe



5 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hello där, tänkte ta en blogg runda bland norges alla härliga bloggar!!!

Så fHa en härlig dag!!
♥Kram Millan♥
in blogg du har!!

Karna sa...

Det blir spennende for deg, ser ut som det er mye fint i hagen iallefall. Kanskje det er japansk kirsebær tre du har?? De har nydelige rosa blomster

Mita`s hjørne sa...

Det treet ligner på et vi har, som har utrolig mange rosa blomster - aldeles nydelig... tror kanskje det kan være som Karna sier, japansk kirsebær....

Ha ei koselig helg...

Emmeline sa...

Så spennende med ny hage; det kan jo blir riktig gøy å se hva som kommer opp rundt omkring. Ja hvis det er japansk kirsebærtre er det iallefall KNALLFINT:)

Ser du har funnet mange gøye og nye ting ( for meg iallefall) på Ikea. Det lover godt for sommersesongen....

Lille Trille sa...

Hei :-)
Åhh herlig at våren nærmer seg nå. Jeg var innom IKEA og så på de samme kurv-tingene du viser, skikkelig fine var de (har faktisk lagret den samme kurven i bildene mine he,he).
Ønsker deg en fortsatt fin søndag.
Klem Lille Trille