mandag 18. februar 2008

tur til IKEA......

Har surfet litt og funnet noen godbiter som har landet på IKEA !!!!
Holder på å ordne litt på rommet til tenåringsdatteren vår, og hun likte disse hvite kurvmøblene veldig godt, spørs om det ikke blir en tur utom der nå i vinter ferien;)
Det kakefatet med glasslokk synes jeg var kjempefint, det er i serien ARV og den har jeg noen deler av fra før.

lampen som det er bilde av er utrolig lekker , venter jo egentlig på noen nydelige laura ashley lamper, men de har rotet seg bort på veien mellom UK og Norge , holder på å lokalisere dem, men spørs om de finner fram....typisk

Ellers holder jeg på med flere malingsprosjekt, endelig er tiltakslysten på vei tilbake!
Skal vise dere bilder etterhvert;)
Kjøkkenet som vi har hatt en pause fra i noen måneder!!!! har vi nå begynt å jobbe med igjen, så her skjer det ting framover:)
Ønsker dere alle sammen en fin uke!















8 kommentarer:

Mita`s hjørne sa...

Flotte ting fra IKEA, er ikke så himla dumt å handle der heller, det kakefatet med glasslokket var jo bare nydelig... Synes den serien Arv er nydelig jeg, har en del av den - å så kan det brukes uten at en er redd for å knuse noe...

Ha en koselig kveld...

@afjo72 sa...

Jepp, kakefatet med glasslokk ER superfint. Jeg var en snartur på IKEA om fredagen og beundret det :o)

Lykke til med alle dine prosjekter og ha en super vinterferie!!

Bestefars Verksted. sa...

Mmmmmm,jeg vil være med......hihiii... Det kakefatet var jo supersøtt,hadde passet godt inn hos meg :) Er også glad i kurvmøbler,ser for meg kurvstoler til et rustikkt,gammelt kjøkkenbord....en dag :) Men med min lille Golf,og 13 timer en vei,til Ikea, er det ikke noe som haster.....er der toppen en gang i året...snuffs...! Du får kose deg,og ha en fin dag. Spennende med kjøkkenet ditt,og du vet,vi ser gjerne noen bilder......hihiii :)

janne - kathrine sa...

IKEA har faktisk veldig mye fint. Det er en av mine favorittbutikker når det gjelder småmøbler og ting/tang :-)
Har sett på den lampen jeg også. Trenger en lampe til skrivebordet som står nede i kjellerstuen, med pc´en på. Likte så godt formen på den + prisen selvsagt :-)

Hulda sa...

Skjønner godt at hun liker de hvite kurvmøblene, det gjør jeg også. :)

Millas hem sa...

Jaa, visst är det fint.
Vill oxå dit...till Ikea alltså!
Camilla

Anna Lisa sa...

Heisann!! Nydelige ting du viser bilder av. Kurvmöblane må eg nesten bare ha!! :) Ellers koser eg meg fortsatt på Island. Komt en del snö her i löpet av dagen, vært ganske skiftande vær her siden vi kom. Men eg koser meg og strikker litt.Reiser til Norge igjen på torsdag. Tida her har gått veldig fort. Ha en koselig helg. Klem

Anja Holt sa...

Kurvmøbler?

Ikea?

Aldri sett, men vil ha! Ikea er 10 minutter unna og kortet er "nyladet"!