mandag 20. april 2009

Blomstrende rips og valper!

I hagen har vi en blomstrende rips busk, den er så nydelig, klaser med dyprosa småblomster, anbefales virkelig!
Stor er den også, gjør mye utav seg, så fint at den blomstrer så tidlig.

Her er datteren i huset med en av valpene, de to største i kullet nærmer seg nå 500 g, de var i underkant av 200 g da de var født for snart 2 uker siden.De er så runde og lodne som små teddybamser;)


Har nettopp fått opp gluggene så nå er de enda søtere, koser oss masse:)
I dag skinner solen på Fjæreide, og jeg har ingen andre planer enn litt hage/husarbeid og noe pakking av varer, så deilig, ønsker alle en nydelig dag!

6 kommentarer:

My home is my Castle sa...

Neimen noe såååå nusselig og herlig da :))))
Fikk lyst til å hoppe inn i bildet og bare kose og kose ;)
Nyyydelig liten valp....

Tusen takk for hyggelig hilsen inne hos meg :) Det er faktisk veldig mange som spør hvor jeg har kjøpt fugleburet og det er bare moro å fortelle dem hvor de får tak i det :)
Butikken din er en av mine favoritter, både på utvalg og service ;)
Så jeg håper du selger i bøttevis :)

Her skinner solen og jeg skal ut å male rekkverk på terrassen...

Ha en fin dag videre.
Klem,Kari

Mitt hvite hus sa...

Ååå så deilige de er blitt de søte små... de vokser ser jeg..
Flotte bilder fra hagen din=)

Klemmer =)

liven sa...

Neimen så søte de er da:o)
Nydelige bissevovser:o)
Så godt å høre at alt går fint der ute!!
Blodrips er så fin....har lyst å finne en plass til en slik i min hage også!!!
Ha en fin tirsdagskveld:o)

Huset i Hagen sa...

Gratulerer med de søte små :0)Fikk lyst til å bli "mormor" jeg også nå ;0) he,he, må bare vente til hun er blitt voksen. ;0) Jeg har sent deg en mail. ang. hundeseng. :0) Kjempekhyggelig at du likte Muri sin. Fine bilder fra din blomstrende hage. Det blomstrer nok snart noen busker her også snart håper jeg.

basiclabelSweden sa...

Soooo Sweet, i love it!

Anonym sa...

såååå fine barnebarna våre er blitt :)
ligger to slakt av noen trøtte mopser oppå meg her nå og... de er så god:)
nå må vi snart komme ut ser jeg:)
hilsen maylinn, tayson og maiken