tirsdag 14. april 2009

litt av hvert....

Var å tittet inne på IKEA sine nettsider i går, lenge siden jeg hadde sjekket ut nyheter der,da fant jeg dette lintøyskapet, synes det var kjempefint, ville jo helst hatt det i lys farge da, men kan jo alltids male;)

Min far driver med duer, en hobby som var ganske utbredt blant byens kjuagutter på 60-tallet, for noen år tilbake startet han opp igjen.

Han synes selv at disse dueungene er utrolig fine, jeg vet ikke helt hva jeg skal synes , er vel ganske pjuskete egentlig, men som voksne er de jo fine.

Her er de tre små valpene, de fyller 1 uke i morgen!

10 kommentarer:

Nina sa...

Der var valpene igjen jo ;). Har ikke hatt pelargoniene i kjeller - i så fall ikke så mange. Satte noen ned i mormors kjeller riktignok. Selv har vi ingen. De fleste har jeg oppbevart i vinduskarmer. Har lest at jo høyere temperatur de skal overvinrte i, desto mer lys trenger de. Etter middag har jeg derfor båret de under lysrørene på kjøkkeninnredningen. Har vært litt pelargoniekaos her ;). Er som sagt bare på forsøksstadiet ennå. Leste forøvrig et sted at Mårbacka-pelargonier ikke ska vinterhvile - i så fall passer jo den sorten meg veldig bra.

My home is my Castle sa...

Skal si de vokser :))Sååå skjønne :)))

Det skapet var lekkert... jeg skjønner ikke at de ikke kan ha det i hvitt...

Ha en fin kveld
Klem,Kari

prinsesselinn sa...

å for noen utrolig nydelige små nurk av noen valper.
hadde ikke fått dette med meg jeg,
Grattis,
Ha en flott uke.

liven sa...

Kjempefint skap:o)

Og nydelige disse småttisene.....synest den ene ligner på faren der den ligger med tungen ute:o)

kos deg. Nyt valper og fine dager:o)

Anne sa...

Så herlige valper:) Nydelige var de:)

Mitt hvite hus sa...

Ååå jeg kan ikke noe for det man disse valpene er bare så nydelige.. er ganske svalk for valper skjønner du...
Bare en uke gammel, har ikke fått opp øynene sine enda ...

Nyt hver dag med disse skjønningene, tida går fort, plutselig skal de leveres.
Vårklemmer O=)

Karna sa...

Gratulerer så mye med valpene, så bra at det gikk fint med både matmor og mor....jeg var også veldig nervøs før det hele skulle skje, men det gikk jo kjempe fint....
Skapet var jo bare knall fint, likte fargen også jeg...

Anonym sa...

skal dere selge de ? :)

krinkelkroken sa...

til anonym;)
Ja de skal selges, kommer annonse på finn i løpet av en uke eller to:)

Anonym sa...

Hei!
Nydelige valper....... :-)
Hva heter det Ikea-skapet - jeg kunne ikke finne det på nettsidene?