onsdag 16. januar 2008

Dagene løper avsted....




Synes dagene løper avgårde, uten at jeg har fått gjort så mye med oppussing og hus dessverre.


Her blir det kjøpestopp en stund framover, må rett og slett prøve å få orden på huset FØR jeg drar inn noen flere møbler og stæsj:)


Var innom IKEA i forrige uke , skulle egentlig bare levere inn noe i retur, men endte opp med full bil, den billigkroken er farlig ;)
Ellers venter jeg på to slike lamper (bilde) fra Laura Ashley, kjøpt på Ebay, de skal få komme inn på soverommet tenkte jeg!
Ønsker dere alle en fortsatt fin uke:)




4 kommentarer:

My little footprints sa...

Heisan!
Ja da har du det nok som meg tenker jeg, huset må ha første prioritet, og bli ferdig før jeg kan få inn noe mer. Jeg kan jo ikke kjøpe nye ting til veggene når veggene ikke er ferdig malet ;) Også dumt å kjøpe inn mye møbler som må dekkes til pga maling, det blir jo bare ekstrajobb sier mannen min;) Ja ja, jeg vet det, men jeg MÅ bare ha det og det og kanskje det? *ler*
Ønsker deg en fortsatt fin kveld!
Klemmer fra Beth

Donnas Verden sa...

hei hei

Julegavene du har fått var kjempefine! Likte veldig godt lampen du har kjøpt på ebay, kikker etter noe lignende selv til å ha i sy kroken:)

ha ei fin helg

Tee of Vinnord Cottage sa...

fy søren! De lampene var bare helt utrolig lekre... *missunnerlig ja!*

De kommer til å gjøre seg FANTASTISK på soverommet, det er jeg helt sikker på!!!

Ha en super lørdagskveld!

Anonym sa...

Så lekker lampe! Ebay er genialt :-)