mandag 7. januar 2008

godt nyttår


Så var vi i et nytt år, utrolig hvor fort tiden går! Nå har julepyntet forsvunnet fra vårt hjem, og det er deilig, virker mer ryddig;)
Jeg har et prosjekt på gang, så dette året blir nok spesielt for oss, har jobbet med det ganske lenge ,men flytting og diverse sykdom utsatte prosessen en del, men nå er vi i gang:)
Tenkte jeg måtte vise fram noen gaver fra årets jul;)

Denne lampen er en gave fra mine foreldre, synes den er kjempefin, har fått plass i "forstuen" vår som fungerer som kontor, flere bilder kommer senere.



Blomsterpotten fikk vi 4 stykker av , 2 høye og 2 lave krukker, kjempesøte, også de fra mine foreldre, de hadde jeg hintet om på forhånd;)


Har vært litt lite fra meg på bloggen i det siste, men skal bli flinkere:)
Gleder meg til å følge med på alle de flotte bloggene deres i det nye året!

10 kommentarer:

Silkeline sa...

Godt nyttår til deg og dine!
Jeg har også vært treig på bloggen i det siste, men sånn er det vel innimellom. Man er jo ikke like inspirert hele tiden, og dette skal jo være gøy, så man må ta det når man føler for det:)

Flotte gaver du fikk til jul! Det er litt godt å rydde vekk jula og pynte med nye ting:)
Kos deg og ha en fin uke:)

@afjo72 sa...

Hmmm, "prosjekt på gang"...? Dette må vel være...? ;o)

Likte godt de flotte julegavene dine - de pottene kunne godt ha flyttet hjem til meg også!! :o))

Ha en super dag! Og fortell oss litt mer om "prosjektet" da...

Lynetmor sa...

Hei, så fine ting du har fått :-)

Bestefars Verksted. sa...

Så fine julegaver du har fått !! Morsomt og kaste julen på dør,og få sette frem det nye,og pynte med nye blomster.....det er herlig,syns jeg. Gleder meg til å følge prosjektet deres,lurer på hva det er,nysgjerrg som man er....hihi...kos deg,og ha en fin kveld :)

Mita`s hjørne sa...

Nydelig lampe dere har fått, og blomsterpottene var bare lækre...

Ha en flott dag...

My little footprints sa...

Hei!
Fikk øye på den lille kattepusen du skal få med en gang jeg kom inn på bloggen din, så skjønn han var, ser jo ut som en liten pusur ;)
"proskjkt på gang" får jo virkelig fatt på interesse! Vi hører kanskje mer fra det siden? Du får i allefall ha masse lykke til med det!
klem fra Beth

Anne sa...

Så fine julegaver! Lurer på hvilket prosjekt du har på gang... Lykke til i hvert fall! God helg : )

Sigurd Olav Silset sa...

Hærlige gaver du har fått! Nydelig lampe!

Små Gleder sa...

Godt nytt år til deg og dine!
Flotte gaver du har fått til jul! Hyggelig å pynte med nye ting :-)
Spent på hva slags prosjekt du har på gang....

Ønsker deg en flott søndag:-)

Mia sa...

Godt Nytt År! Og så et nytt prosjekt da... hva i all verden kan det være...? Flotte julegaver i hus ihvertfall. Og så ønsker jeg deg en finfin ny uke!