mandag 21. januar 2008

hvit sofa enn så lenge.....

Så var mandagen her igjen, har alltid så mange planer når helgen kommer om alt som skal gjøres;-) Bortsett fra å hente kattunge og et svært hopen garderobeskap ( kjøpt på FINN) har det vært en rolig og avslappende helg.

I går fikk vi besøk av min fetter med familie og de hadde med denne flotte planten, måtte den leve lenge:)




Fikk skiftet trekk på sofaene i går, det ble så lyst og lekkert, med hunder , barn og katt blir den vel ikke værende så hvit særlig lenge, men vi har jo vaskemaskin !
Har endelig fått opp gardiner i stuen, disse er fra ellos, de er fo lange så må legges opp, likte veldig godt fargen, er blank taft el noe lignende;)
En fin uke ønskes alle som titter innom!

16 kommentarer:

Hulda sa...

Takk for hilsen på bloggen min! Tror ikke jeg har sett din blogg før. Det ble kjempefint med de hvite trekkene. Jeg har lys sofa, men har lagt quilta tepper over, har en liten hund, og det blir lett potemerker. :)Da er det godt quiltene kan vaskes.

Tee of Vinnord Cottage sa...

Ble veldig pent med lys sofa og nydelige vår-grønne gardiner!!! Ah... nå nærmer det seg, kan du føle det? Januar er snart over...

@afjo72 sa...

Kjempefine gardiner, likte godt den grønnfargen ja :o) Og med hvite sofaer inntil, så ble jo dette helt perfekt!!

Ha en fin dag!

Silkeline sa...

Takk for hilsen inne hos meg, og ja, hekling er morsomt så bare sett igang!...hehe:)
Så fine sofaene ble i hvitt! Jeg har Ektorp jeg også, og ønsker meg egentlig det hvite trekket jeg og, men tror ikke jeg orker å vaske så ofte. Er ikke så glad i vaskemaskinen;) Her har vi også hund og barn(store barn vel og merke), og kan vel ikke sefor meg at det hvite holder seg hvitt særlig lenge her hos oss. Flotte gardiner du har også. Herlig farge.
Og du....den planten holder seg garantert lenge om du ikke vanner den for mye. jeg har maken og vanner omtrent en gang pr. mnd. eller noe slikt:) Sånne planter liker jeg......

My little footprints sa...

Hei!
Så fin stue du har. Jeg satt og tittet på gardinene dine og undret på om det var noe slikt jeg hadde sett på ellos som jeg hadde tenkt til å bestille for en stund siden. Men jeg var så usikker, for jeg har liksom aldri forsøkt grønn før, så jeg bestilte dem ikke. Men gardinene var jo bare så fine! Kanskje jeg skulle ha bestilt dem allikevel? ;)
Ønsker deg en fortsatt fin tirsdagskveld!
Klem fra Beth

Brocante sa...

Jeg titter innom jeg - tror ikke jeg har vært hos deg før. Koselig stue ble det med hvite sofaer og flotte gardiner. Jeg stikker nok innom igjen.

elin1976 sa...

Jeg har den rutete ektorpen men skal kjøpe hvitt trekk til sommeren (tenkte eg)
Synes disse er både praktiske og fine.

min sin lille tue sa...

Hei på deg:) Grønt er så fint:) Det er visst yndlingsfargen min, og nå passer det bra med litt rop om vår merker jeg. Flott med hvitt trekk på sofaene også, kjekt at det kan vaskes ja.
Ha en fin kveld.

Bestefars Verksted. sa...

Så fint det ble i stuen din,misunner deg nesten de hvite sofaene....Ønsker deg en fin helg,og kos deg med dine :)

Laila sa...

Takk for hilsen på bloggen min. Jeg fikk sånn vårvibber av stuegardinene dine. De sofaene er kjempepraktiske. Jeg har en venninne med tre små barn, og hun klarer alltid å ha hvit og fin sofa. Misunner dere litt dere som har avtagbart trekk, ja.

Emmeline sa...

Så fint det var med de hvite sofaene og de lekre og lette gardinene i grønt!! Stilig kombinasjon, nå er det jo noen dager siden du la inn dette innlegget så det blir spennende å se hvor lenge du har dette trekket på plass. Jeg har jo ingen hunder men det kan ofte virke sånn hehehe. Har ikke vasket trekket enda, men nå må jeg innrømme at jeg er på nippet;) God lørdag ønskes til deg og dine!

Anna Lisa sa...

Hei:) Koselig blogg du har:) Fint med kvit sofa....Ha en fin uke. Klem

Christinas låvebutikk sa...

Takk for hilsningen! Så søte hunder du har! Her ønskes det også hund. Staffordshire bullterrier.. Men jeg stritter imot-støv på hjernen og da passer det vel ikke med hund i huset eller?!?!?!?!? Tror kanskje det skaper masse irritasjoner men det er jo så koselig og de er sååå søte da! Fin sofa! Hvor er den ifra samt trekket?! Ha en fin dag!

Lene sa...

Oj, den skjenken din skulle jeg så gjerne har tatt nærmere i skue :)
Hører den til det flotte spisebordet du viser lengre ned?

elin1976 sa...

Det ble skikkelig fint med de nye trekkene som du har fått på. Vil også kjøpe slike til min kjær oppe.
Utrolig forandring det blir med å bare skifte et trekk liksom.
Ønsker deg en fin tirsdag. Masse klemmer fra Elin:O)

Mita`s hjørne sa...

Så flott det ble... å ja, hva skulle vi gjort uten vaskemaskin...
Gardinene dine var knallfine - lyser jo vår fra hele stua de nå...
Koselig...

Ha en flott dag og uke...