torsdag 31. januar 2008

Lengter etter sommer.....

Nå ligger snøen på bakken her utenfor, regner med den snart er borte...I dag så jeg at krokusene var på vei opp, så herlig å se at vi nærmer oss vår!

Har så mange planer utenfor huset her , og her er så mange muligheter, kan nesten ikke vente med å se hva som dukker opp av planter rundt omkring!

Som dere ser var ikke sofatrekkene hvite særlig lenge....så nå er de blomstrete på plass igjen, tror faktisk de er favoritten min;)

I dag har jeg hatt formiddagsbesøk av min farmor og min kusine som nettopp har fått baby.

En nydelig liten gutt som heter Elias, er så koselig å ha sånne smårollinger på besøk!





Denne vakre buketten hadde min farmor med seg:)
Min kusine hadde med seg denne flotte høye lysestaken som passer perfekt inn her hos oss:)


Mens snøen laver ned , har vi bestilt ferie til sommeren , er ikke ofte vi er så tidlig ute, men deilig å ha planene klare!
Takket være min kollega som har tilbudt seg å være hundepasser for alle tre hundene !!!!!blir det Danmarkstur for oss i år også!
God helg til alle som er innom:)

10 kommentarer:

Laila sa...

Det ble kjempefint med den blomstrete sofaen. Alt ble liksom mer helhetlig, det grønne i sofaen mot gardinene, de røde tonene i bildet ditt. Jeg likte det mye bedre enn den hvite. Kjempefint. Men nå fikk jeg lyst på sommer...
De blomsterpottene i vinduet var nydelige forresten.

Mita`s hjørne sa...

Soffaen ble jo lekker med blomstrete trekk også... har en liten misstanke om at det kunne vært blomster her også om jeg hadde slikke soffaer, men her er det brunsorte skinnsoffaer - med barn, barnebarn og hund er det praktisk...

Hærlig å ha en danmmarkstur å se fram til...

Ha en koselig helg...

Sigurd Olav Silset sa...

De blomstrete trekkene er så nydelige! Og så minner de jo om varmere årstider. Lengte lengte.....
Har aldri vært i Danmark jeg, men kunne godt tenke meg en tur, alle sier det er så godt å feriere der...
Blir nok vår faste tre dagers på hunderfossen i sommer også....dårlig med ferie når en gardbrukere...

Silkeline sa...

Flott med blomstrete trekk, ble liksom lunere mot det andre du har i stuen:)Jeg hadde også lyst på hvite trekk, men innser at det ikke blir aktuelt med hund i huset som tror hun eier heeeele sofaen. Ikke er jeg så glad i å vaske heller, så mine trekk forblir lysebrune inntil videre.
Her er det også stor lengsel til varmere tider. Våren er ikke langt unna nå (kan i hvertfall håpe det)...

My little footprints sa...

Å ja, jeg er enig med deg! Jeg kan nesten ikke klare å vente på våren! Har så lyst til å grave i jorda utenfor her og se hva for noe planter som dukker opp! Gleder meg virkelig til man kan begynne å ordne litt rundt husveggen! Nå begynner ting å bli ferdig innvendig også, så da kan jeg bare kaste meg over hagearbeidet når tiden er inne ;) Lysestaken du fikk var nydelig!
Ønsker deg en god uke!
Klem fra Beth

Anonym sa...

Følger med med spenning i bloggen din om huset:) Er så gøy å se fremgangen!! Hos oss gå det sakte men sikkert fremover.. Nå jobber jeg med mannen for å gå over til stoffsofaer hos oss... Den blomstrete ble kjempefin hos deg. Er også s glad i den grønne fargen du har på gardinene, så som sagt: gleder meg til å se mer:) Ha en flott kveld videre...

Donnas Verden sa...

hei hei

Veldig fine trekk du har ja, kjekt å kunne bytte på.

Godt at man har gode venninner som er så snille:)

Danmark høres dejlig ut.

Ha en fin torsdag

min sin lille tue sa...

Hei.
Her er det nok en stund til det dukker opp krokus i husveggen, for her ligger snøen godt ennå. Men det blir, og jeg gleder meg, for våren er den fineste tida synes jeg.
Ha en fin søndag.

Mia sa...

Det var jo veldig fint med de blomstrete trekkene på sofaene. De sto også så fint til gardinene, synes jeg. lekkert er det med begge deler, uansett. Deilig med Danmarkstur til sommeren, tenker jeg... Jeg skal faktisk til Danmark "allerede" i april, det blir en jentetur til Snekkersten (min favorittsted i Danmark).

janne - kathrine sa...

Synes det var like fint med hvitt trekk som med blomstrete trekk, jeg :-) Men, helt hvite trekk i stuen oppe hadde ikke fungert hos oss i alle fall. Ok, en ting er at trekket kan tas av og vaskes, men det er jo litt av en jobb det også da. Har to relativt lyse stoler i beige og det får holde ;-)
Ha en fin kveld videre!