lørdag 2. august 2008

vindu før og etter....

Har fått malt vinduskarmene i spisestuen og det ble en deilig forandring, lyst og fint! Har mange karmer som gjenstår, og alle skal taes i tur og orden;)
I vinduskarmen ser dere erteblomster som jeg har tatt med meg inn, de er så vakre! Første gang jeg har hatt slike, men garantert ikke siste;)

Og til slutt bilde av den vakre hortensiaen jeg fikk av en venninne som kom på besøk, koselig!
Mannen her har ferie i 14 dager nå, så nå regner jeg med det blir litt fart på sakene ;) Kjøkkenet skal gjøres ferdig, hundegården likeså, + litt graving i hagen, spennende!
Ha en deilig dag!











9 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

For en forandring! Lyst å trivelig med hvite karmer. Det er så kjekt når en får gjort noe av det en har bestemt seg for. Min mann laget hyller til meg i går som skal henges opp ute. Fikk et malingsstrøk i går.

Ha en fin søndag. Klem :O=)

joanna sa...

Vindauga vart mykje finare kvite... Hyff eg har 24 her heime som enten må skiftast ut (det blir ikkje med det fyrste) eller malast..

Ha ein fin dag

Veronica's hus sa...

Hei og takk for hyggelige kommentarer:)
Utrolig hva noen strøk hvitmaling gjør. Ble kjempefint! Jeg har også vært rundt hele huset og malt over alle furulister.
Strålende søndag til deg også.
Klem

M.E.V. foto sa...

Det ble kjempefint:) Jeg har tenkt å gjøre det samme, men foreløpig har det bare blitt med tanken...
Vi holder på å innrede kjelleren nå, og der blir det i alle fall ikke noe furu:)

Jorunn sa...

Oj, det ble virkelig forandring ja! Kjempefint! Du får piske mannen rundt i et par uker nå da så han får gjort det som skal gjøres ;0)

Fabrikken sa...

Hei. Så flott blogg du har. her skal jeg komme tilbake. Nå må jeg bare sjekke ut butikken din først :)

tinemor sa...

Så fint det ble!!
Lyst og lekkert!
Jeg er også glad i Hortensia.
Ha en strålende søndagskveld!

Alena sa...

Så mye bedre det ble ja!! Vi hadde huset fullt av furu, men nå er det kun ei lita bod igjen.

Anonym sa...

Så fint det vinduet ble etter at det ble malt!!

Tror jeg må følge med i denne bloggen, var mye flott her!!