søndag 17. mai 2009

For en deilig dag!

Værgudene var heldigvis på vår side, og vi har hatt en varm og solrik 17.mai, ikke en eneste regndråpe! Første del av dagen feiret vi på skolen, med barnetog, aktiviteter og god mat.Resten av dagen tilbrakte vi i hagen, koste oss med grilling og søtsaker;)


Her har jeg knipset et par bilder av OREO kaken som jeg laget to av for anledningen, en til salg på skolen og en til kos her hjemme, denne er bare utrolig god!



Nydelig 17.mai dekorasjon fikk vi av mine foreldre som feiret nasjonaldagen sammen med oss:)

Skjønne Gustav koste seg i hagen med favorittballen, en flott dag for både to og firbeinte;)

3 kommentarer:

MonjaHelene sa...

Hei!Så utrolig flotte bilder av 17.mai!Den kaken så veldig god ut.Nydelig bukett dere fikk av dine foreldre.Og herlige Gustav så jo kjempefornøyd ut!:)Vi var jo så utrolig heldige med været(og Grand Prix ;)Jeg satt klistret til skjermen og jeg pleier aldri se Grand Prix,men dette var gøy!:)),sol og deilig temperatur og greier.Ha ei god uke !:)

Mitt hvite hus sa...

Vel overstått dag...
Ja det var en flott dag i går.. var til byen vi...

deilig vær, men nå er regnet kommet... litt godt er det og så slipper man å vanne...
Nyt dagen O=)
Klem

Camilla sa...

Flink du er til å bake! Den så supergod ut;)