tirsdag 26. mai 2009

Nye liftgardiner på lager...

I går fikk jeg levering av liftgardiner i butikken, måtte fylle opp lageret da det begynte å bli veldig tomt....har tatt inn en enkel i lin med kappe, denne er lengre enn de jeg hadde fra før ,140 cm, og en del rimeligere!Måtte prøve den i hytten slik at jeg fikk tatt noen bilder;)
Venter på flere liftgardiner men siden de syes i Danmark etter bestilling tar det noe tid.

Har også fått fatt i en ny leverandør av tekstiler, som jeg håper å få inn i butikken i løpet av juni:)

Ha en fin tirsdagskveld, jeg skal kose meg med de frustrerte:)

3 kommentarer:

MonjaHelene sa...

Skulle inn og kommentere på mor og barn i innlegget under,de var jo så skjønne....Blir nok tungt å gi ifra seg det lille nøstet.Så fint det blir i hagen foressten.Forstår godt at der går med endel bark.Liftgardinene du selger er søte ,de får nok ben å gå på.;)Kos deg med fruene ;)

Monica sa...

den liftgardinen har jeg på badet og er sååå fornøyd:) de får nok ben og gå på de ja:) ønsker deg en nydelig onsdagskveld:) klem monica

liven sa...

Knallfine liftgardiner du har!!!

Ja det er med dem vi reiser sydover med....ungene mine vokser visst aldri fra å reise på ferie med mor og far:o)
Gleder oss masse!!
Blir en tur østover i juli også....det ser jeg også frem til!!
Ha en fin pinsehelg:o)