fredag 29. mai 2009

Nye gardiner og tekstiler på lager !

Datteren vår og venninnen prøvesitter Mossa ( morfaren) sin veteranbil, han kom ut for å kjøre henne standsmessig til konfirmasjonsundervisning i finværet;)
" En sånn skal jeg ha, bare ROSA" sa jentungen !


En av mine pelargonier som trives veldig godt i vinduskarmen, tror jeg talte 8 blomstergreiner:)
Har fått en ny leverandør på gardiner/tekstiler og i dag fikk jeg stor levering, veldig kjekt!
Gardinene blir lagt ut i butikken i løpet av helgen , liftgardiner, lange gardiner, putetrekk mm.
Nydelige bomullsgardiner med monogram i enten grått eller hvitt!
Nyt helgen og fineværet:)

2 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Så stilig bile morfaren har da...dette er nok kjekt for ungdommen...
Nydelig pelargonia du har...

Ønsker deg en strålende pinse helg :O=)
Klem Kerstin

MonjaHelene sa...

Hei!Så stilig bilde,ser ut som om de storkoser seg i bilen.Flott bil og flott ungdom !Så flink du er med blomster også,her faller de om en etter en etter at "matmor" glemmer å vanne.Sukk...Så kjekt med nye gardiner i butikken.Må nok innom og se hva du har.Nettbutikk opp-pussingen ble kjempefin foressten.:)Ha en strålende pinsehelg!Klem